Рік роботи колл-центру

  14 серпня 2023 року, з метою покращення якості обслуговування, надання інформаційної та консультативної підтримки, налагодження якісної комунікації між нашим медичним закладом та пацієнтами, розпочав свою роботу комунікаційний центр взаємодії з пацієнтом КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» ТОР.

 За рік роботи координаторами call-центру було опрацьовано більше 40 000 дзвінків.

 Найактуальніші питання з якими звертаються до нас батьки:

 ☛ запис на консультацію до вузьких спеціалістів в консультативно-діагностичний центр з МГК;

 ☛ запис на реабілітацію в центр комплексної медичної реабілітації дітей з ураженням нервової системи та порушення психіки;

 ☛ запис на діагностичні обстеження;

 ☛ питання щодо графіку роботи структурних підрозділів нашого медичного закладу;

 ☛ питання щодо лабораторних обстежень;

 ☛ питання щодо планової госпіталізацію тощо.

  «Надзвичайно важливо, щоб незважаючи на важкі виклики сьогодення, комунікація між нашим медичним закладом і пацієнтами постійно покращувалася. Відкриття колл-центру стало одним із таких кроків. Адже дуже зручно, коли шляхом простого телефонного дзвінка батьки наших маленьких пацієнтів можуть отримати потрібну інформацію на усі питання, які їх цікавлять. Дякуємо усім, хто звертається. Ваша довіра дуже важлива для нас. Готові дальше працювати та вдосконалюватися», – зазначає завідувач комунікаційного центру взаємодії з пацієнтом Оксана РІЗНИК.

  Нагадуємо, що наші координатори чекають на ваші дзвінки та готові вам допомогти з понеділка по п’ятницю з 8:00 – 16:00 за номером телефону 067 300 71 03.

 

  Детальніше про роботу колл-центру у відео https://youtu.be/ZMVCKlyDXbw